Nu är jag arg!!

Fan vad less jag blir på arbetsförmedlingen!! Nu fick jag inte ha den där praktikplatsen för att jag måste vara arbetslös i 3 månader.

Vart så arg då jag fick det telefon samtalet så jag flög upp ur sängen, klädde på mig och for dit.
Stog där och typ skällde ut dom efter noter. Dom bara satt där och mm:ade och sen sa att jag måste följa deras handlingsplan. Att först komma in med ett arbetsgivar intyg, sen ska jag hålla på söka jobb fram tills de där jävla mötet ska vara och från och med efter det där mötet räknas jag in som arbetssökande och då måste jag vänta ytligare 3 månader...

Jag sa till dom att det kommer bli deras fel att jag nu inte kommer få de där jobbet för att dom fan inte fattar ett jävla skit..

Dom började säga att dom gör ett tjänste fel ifall jag få gå på den där praktikplatsen, men då jag sa att då gör ni ett JÄVLA tjänste fel som nekar mig en praktik plats där jag ev kommer att få en anställning på. Då vart han rätt tyst men sen börja han surra om den där handlingsplanen igen..

Alltså vilka dumj*ävlar de är!! Bli så förbannat att dom ska hålla på strula till det mer och mer....

Kommentarer
Postat av: Marcus

Arbetsförmedlingen är såna.. Så det är absolut ingen nyhet, jag har varit med om liknande, och andra som jag känner.. så det är bra att du skäller ut dom :)

2011-04-22 @ 23:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0