Överraskningsfest!!

Har haft sjukt roligt idag!
Började med att åka ner till ö-vik där Fredde hämtade mig. For till Lovisa och gjorde mig klar. Satt där ett tag och försökte vara lite social.

Sen for jag till Åmynnet för att hålla Emma sällskap innan Lovisa skulle komma med limon.

Då folket började komma så rullade vi ut röda mattan. Vid 8 tiden kom Lovisa med nå folk. Alla börjar sjunga "jag må hon leva" och det första hon gör är att hon börjar gråta glädje tårar :P Söt barn!

Alla satt och hade det trevligt. Jag var tvungen att åka hem ett tag för det vart för jobbigt för mig att vara där det är så mkt folk jag inte känner.

Då jag kom tillbaka skulle min morbror och min kusin och några andra framträda några nummer :)
Det var riktigt roligt och alla skrattade och klappade händer! Det var skit kul att se! Lägger upp länken så kan ni kolla hur de dansade :) Filmade allt.


http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150147056931612&saved#!/video/video.php?v=10150147056316612


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0