Övik here iam

Idag tog jag och Anna en liten road trip till Ö-vik. Det är så att vi ska på möte med Robin imorgon om företaget.

Kom ner till Ö-vik vid 3 tiden typ. Åkte direkt till Bjästa, sa hej till min kusin Emma som satt och tatuerade sig på nya studion. For hem till föräldrarna för att gå ut med hunn. In till stan igen för att lämna av Anna hos en kompis. Åkte hem igen, käka och for till Lovisa.

Där fick jag tårta för gumman fyllde ju år igår och karln hennes fyllde år idag(igår om man ska vara noga på klockslaget) Sminka oss och drog in till stan för att sitta med nå folk på Merry Can.
Hade riktigt trevligt :)

Åkte på max med de gänget for efter de hem till Sandra och Marcus för att äta där. Skjutsade hem Robin och sen begav jag och Lovisa oss mot Bjästa.

Såg att polisbilen åkte bakom oss. Dom följde efter oss tills vi hade komme en bit ifrån stan då jag såg hur de började blinka. Fy satan vad rädd både jag och Lovisa blev. Både hon och jag har värsta snutnojjan. Men det är en annan historia.

Dom komme fram till bilen. Började lysa in och fråga lite saker. Då jag skulle räcka fram körkortet skakade jag så mycket så jag höll på tappa de sen fick jag blåsa. Sen var det klart och vi fick åka vidare. Men fan vad hemskt det var!! Var typ skakis enda fram till Bjästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0