Sammanfattning

Ska skriva en snabb sammanfattning om helgen.

Fredag: Emelie kommer hit. Vi börjar dricka lite sen for vi och käkade. Åkte hem igen. Jag pallade inte hänga med ut för jag kände mig så slö i kroppen. Vaknar då de kommer hem för Natta sätter sig i tvrummet och berättar hur deras kväll har varit, sen pussar hon mig god natt och går och lägger sig :P Söt barn!

Lördag: Sov typ fram till 1, då klev jag upp för att börja sminka Nathalie. Sen sminkade jag mig själv och efter de Emelie. Lite synd att jag ha sån kass kamera på mobilen för då hade jag lagt upp bilder på sminket, för det bliv riktigt snyggt :)
Vi skulle grilla men vädret höll inte med. Käkade, började dricka lite medans vi fixade naglarna. Sen for vi på förfest men de vanliga gänget. Var där till 11, sen tog vi taxi till Corona.

Idag är man lite sliten men det var de värt, hade riktigt roligt igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0