Skönt att vara hemma i Umeå!!

Update från helgens festligheter!

Fredag:
Åkte till Vilhelmina vid 2 tiden. Då vi kom fram åt vi middag. Sen gjorde vi oss klar och åkte hem till en kompis åt Nathalie. Där blev jag och brorsan ner supen :P Dom lurade i oss 80% rom :S

Lördag:
Klev upp klockan 8a. BAKIS som fasen!! Gjorde oss klara för att åka till kyrkan på dopet. Sen började dom spela bröllopsmarschen och hennes syster och hennes karl kom in med brudkläder. Dom var JÄTTE fina!! Sen vart det fika, jag som var så bakis kunde fan inte äta. Blev bara sämre och sämre. Efter de åkte vi hem till Nattas föräldrar där jag gick och la mig i några timmar för att försöka bli lite mer nykter.

Åkte på bröllopsmiddag hemma hos Annelie sen vart det fest! Hade riktigt roligt fast jag höll mig nykter :P




Söndag:
Klev upp vid 9e, fikade och åkte sen ner till Vilhelmina. Kom tillbaka och vi åt lunch, sen började vi packa ihop och for tillbaka till Umeå! Kändes så skönt att vara hemma igen :)
Men då vi kom till Umeå så fick jag lov att hjälpa Nathalie att byta däck för det gick inte så fort för henne så då tog jag över så fick och städa bilen ist :P Sen åkte vi hem till henne och tog det lugnt!

Måndag:
Klev upp lite för sent. Försov mig helt enkelt, skulle fara på Arbetssförmedlingen och hämta nå papper vid 10 men for dit vid 13 ist. Hämtade de, for till Ume Lacken och skrev på de, for tillbaka till Arbetsförmedlingen och sen tillbaka till Natta.

Ringde till Lerstenen också för att höra om de kunde stå för halva hyran eftersom vi får lov att göra jobbet, men det gick de inte med på.. Isf få vi inte nycklarna fören 1:a Maj. Men då på kvällen så pratade jag med den andra killen som hade bott där om vi får betala halva hyran då vi får lön ist. Och det gick jätta bra så nu får vi nycklarna i morgon efter lunch :D

Nu se vi på BB och ba mys, sen sova för jag ska upp tidigt och skjutsta Natta till jobbet innan 7

See ya foks!

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0