SOOOL!!

I love the sun!!






Idag vaknade jag vid 10e av att telefonen ringde. Det var chefen på det nya stället jag ska få jobba på.
Sen gick jag och la mig igen och kollade på nå serier fram till 12 då jag klev upp och började göra mig klar inför att åka och hämta mig bil och köra den till Vännäs.

Flexröret är helt slut på den så dom på skolan ska fixa den nu äntligen! Så då blir bilen som ny igen :)
Sen måste dom balensera däcken också.

Då jag och Nathalie kom hem ringde jag direkt till Lerstenen ang längenheten, om hur vi ska göra med tapetseringen, då fick jag nå nummer till deras målare som jag skulle prata med. Ringde upp han och frågade hur det skulle bli och vi ska vara med på besiktningen i morgon förmiddag. Men han sa att dom har en färgkarta som vi få välja ifrån så vi ska kolla igenom den i morgon :)

Nu ska jag se på klart på Top model!

Harné

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0