Uppdatering från alla dagarna.

Ska skriva en snabb sammanfattning om de dagar jag missat.

Måndag:
Åker upp till Umeå från Ö-vik, for vid 8 tiden för jag hade möte på sjukhuset kl 10 (trodde jag) Körde som en dåra tills brorsan såg att det var polinkontroll längre fram. Tur att dom inte kollade med kameran då för jag hann inte ner till 90 :P

Kom upp på sjukan där jag satt i typ 45 min tills jag fick veta att det var på tisdag jag skulle dit, stressat upp i onödan -.- Men jag gick och hälsade på Natta som låg inne då jag lix var där.
På kvällen hämtade jag Natta från sjukhuset så hon få komma hem igen. Så det var de som hände på måndagen,

Tisdag:
Upp vid 9e för att åka på den rätta tiden till sjukan. Fick också träffa deras sjukgymnast och dom vill att jag ska gå en kroppslig undersökning, om rygg & nacke, sömnen och matvanor. Så det känns ju skönt att det händer nått!

Onsdag:
Upp vid 9e igen för att fara på arbetsintervju på västerslätt. Det gick jätte bra, ska få praktik där i början för att känna på lite. Känns skönt att få jobba som billackerare igen! Kl 1 hade jag tid på sjukan igen.

Träffade läkaren för att prata om mina mediciner. Kom fram till att jag ska sluta med dom jag tar nu för det är ingen idé för skiten funkar ändå inte + att jag fått gå igenom massa biverkningar som jag fortfarande drabbas av. Tog ju 100 år innan läkaren fattade vad jag menar. Fick nästan slå näven i bordet för jag blev så less på att dom fan inte lyssnar på vad jag säger. Men sen verkade hon förstå efter jag upprepat mig 10 ggr.

Åkte sen till apoteket för att hämta ut nya insomningstabletter, hämtade upp Anna för att köra henne till Skin Art för hon skulle ta hål i överläppen. Blev riktigt snyggt :)
Hämtade upp Natta och vi åkte hem till henne. Sen for hon iväg och jag la mig för att vila ett tag. Så ja nu är jag här, väntar på att hon ska komma hem så vi kan göra nån middag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0