Vilhelmina here we come!

Snart bär det av till Vilhelmina. Åker dit så fort brorsan har tagit sig upp ur sängen (kan ju tippa på 40 min).

Idag har jag och Nathalie varit till nya lägenheten då de skulle besikta den. Väggarna såg hemska ut så vi ska få tapetsera dom :) Pratade med Lerstenens "målare" om hur vi ska göra med de. Vi får göra jobbet så står det för kostnaderna.

MEN! Vi får inte nycklarna av de andra som bodde där förs vi har betalat dom halva hyra. Och varken jag eller Nathalie får pengar kring 23 eller 25 april. Så då kunde vi ju lix ha skippat att ta den nu.
Men ska prata med Lerstenen ifall dom kan stå för halva hyran eftersom vi måste göra jobbet med tapetseringen. För det var mycket jobb med spacklingen eftersom det var mycket hål och vissa kanster måste jag försöka spackla till så det blir rakt igen så det tyck jag dom borde kunna stå för.

Ne ska fortsätta packa nu!

Harné 

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0