Det var som hon läste allt ur min skalle!

Nu ska jag berätta lite om hur det gick till på mitt samtal på Aroma Center.

Det började med att hon berättade att hon såg en brun stor hund från andra sidan som kom springade i mot henne då hon nämnde mitt namn. Hunden var jätte glad och hoppade. Jag kände direkt att hunden var Nikita, jag kände igen att det var hon pga kroppsspråket hon förklarade.

Sen berättade hon hur jag skulle blanda korten och sen tänka på varje fråga då jag la ut ett kort i taget på bordet, undertiden satt och och skrev ner massa siffror på ett papper.

Sen började hon berätta en massa saker. Hon började nämna fladder i hjärtat, ångest känslor och mycket mer. Det var så läskigt för allt hon sa stämde! Det var precis som hon lästa alla mina tankar och funderingar om livet från en bok.

Jag hade skrivit ner 10 frågor som jag hade med mig. Tex, "kommer jag att gifta mig?", "kommer jag få några barn?" "jobb, pengar?"

Det kändes så skönt att få svar på så mycket man har funderat på. Att man fick lite vägbeskrivning i livet. Hon berättade att jag kommer att komma i rätt banor men det kommer ta tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0