Fy fan vad piss jag mår!

Kan säga att den här dagen inte är den bästa.

Det känns som allt jag har gjort och kämpat för rann bara ut i sanden.
Nu har jag verkligen ingenting i Umeå kvar att göra!

Kan lika gära ta mitt pick och pack och bara dra här ifrån.
Känner bara hur allt är så jävla hopplöst i den här staden.
Nog att jag klagade på Ö-vik men Umeå är då fan inte mycket bättre..

Hur ofta eller hur långt måste man flytta innan man känner sig hemma?
Numreologen hade rätt. Jag hör inte hemma här.

Känns som jag har ingen anledning att kliva upp nå mer, ingen anledning att gå ut ingen anledning till att göra nånting. Är bara så less.

Nu kan jag inte heller flytta, min ekonomi rasar. Jag vantrivs där jag bor och känner mig så jävla äcklad av miljön.

Vad fan ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0