Jobbat på min lediga tid

Är helt slut nu!! Vaknade halv åtta av han hunn jäveln hoppa upp i sängen och väckte mig.
Har hållt mig vaken sen dess.

Jag och brorsan for upp till Umeå, då hon var runt 6 tiden. Då vare bara att hoppa in i duschen, sminka sig, klä sig och fara till 5ive där vi var bjuden på VIP-middag. Dom hade de för bloggarna i Umeå typ.

Sen satt det igång med fotningen. Jag och Nathalie fotade och intervjuade folk för
Det var rätt roligt men det blev lite jobbigt i längden då alla började bli lite full.

Men jag fick träffa en hel del roliga människor. Bl.a var det en kille som kände igen mig som ville bums ha min autograf. Hehe lite roligt, inte första gången det händer. Sen träffade jag min ÄLSKADE, POPMONKEY PETRA!!
Yeeey! Ne men sen ville C och Nathalie dra på Corona så då tog jag hans bil och åkte hem. Så NU ligger jag i sängen och ska slå på en film och ba SOVA!!

Harne! Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0