Sjukan igen

Börjar jobba igen i morgon. Känns skönt på ett sätt, gillar inte att ligga hemma och vara sjukskriven.

Men jag hinner bara vara på jobbet ett tag för sen ska jag åka och hämta upp Nathalie hemma hos henne sen ska vi fara till sjukhuset föt jag ska på EEG koll klockan 10.45

Det är för att kolla om jag har epilepsi eftersom jag få dom där kramperna.

Sen innan lunch om jag nu hinner så ska jag ringa till Lerstenen och bekräfta att jag och nathalie vill ha lägenheten men vi vill ha den om tapetserad och ifall vi får välja ut.

Ne nu ska jag ta fram mat ur frysen så de hinner tina lite innan jag gör i ordning middagen :)

Så här går ungefär ett EEG till.

 

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0