Har blivit med katt :)

Jobbat på idag som vanligt, rätt lugnt idag för vi inte hade fått nå jobb från Motor Centrum. Men det var rätt skönt :)

Andra gången nu dom ringer från Volvo lastvagnar och vill att jag ska jobba där typ. Fast på en annan avdelning. Men nu tackade jag nej till de erbjudanden för jag vill vara kvar på Ume Lacken. Dels för att jag älskar att jobba med de jag gör och för att dom jag jobbar med är sjukt roliga :) I love my work!

Efter jobbet åkte jag hem, då hade lovely Nattis gjort mat :)
Efter maten for jag förbi Jennie och Max för att låna katväskan och for därefter och kollade på en kisseunge i Sörböle, fastnade direkt för en liten tjej där :) 8 veckor är dom, rätt tidigt eftersom dom är oftast leveransklar efter 12 veckor. Men dom hade slutat dia så då vare inga problem :)

Nu ligger hon i sängen med mig mellan min arm och mage, hur mys som helst. Söt Kirscha


Skulle sova men då har man nån jävla psyko granne som bo snett nedanför och skriker och grinar över att hon inte kan "gå" som hon nyss gjorde, för att hon har så ont i ryggen. Dom är fulla och helt pantade.. Dom ringer ambulans och dom säger att hon kommer läggas in på till nyktring på psyk. Oväntat... Men vafan hon har säkert fått en snefylla, får ångest och hyperventilerar. Visst kan hon säkert ha ont i ryggen men då man är full brukar allt bli värre. Aja hon jett ju ha lagom fylleångest i morgon :P

Nä nu när det är lugnt ute så ska jag nog försöka sova, så kissen också kan. Väcker henne så fort jag kliver upp ur sängen.

God night folks!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0