Long time no see

Omy vad jag inte har skrivit nå på flera dagar :O

Har haft så sjukt mkt att göra! Jobbar ju hela dagarna och är hur trött som helst då jag kommer hem så man ids typ inte sitta vid datorn. Särskillt då man har införskaffat sig en Iphon :)

Anyway,

Min diet gå väl si så där. Har väl fuskat lite då och då men ändå har jag gått ner 1 kg på 2 veckor. Lite tycker jag men tydligen ska de vara så.
Har inte haft tid eller ork att motionera så mycket, räknar bort lite kallorier då jag jobbar :P
Magsäckan har iaf krympt så det är ju ett PLUS.

Ne jag ska ta mig i kragen och börja vara ute och gå. Fundera på införskaffa ett hopprep så jag kan träna med de hemma :)

Ne nu ska jag ta och lägga mig och se på nå film innan jag ska sova.



Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0