Lugn trevlig och trevlig helg.

En kortfattad berättelse om min så kallade "midsommar helg".
Visst den sööög men den var rätt skönt.

Åkte ner till Ö-vik på torsdag kväll. Biljäveln pajjade några mil innan ö-vik. Kände att jag inte kunde gasa. Farten gick ner och jag fick panik eftersom jag var på enfilig väg med vägräcke efter E4:an. Såg ingen P-ficka på långa vägar tills jag såg vändplats. Tur de då! Då jag skulle svänga in var ratten alldeles stupp. Gick nästan inte att svänga. Ringer farsan och han kommer och hämtar upp mig. Tömmer bilen och nu står den där. Bli så less..

Fredag: Rätt lugn. Hängde mest med Daniel (brorsan). Senare på kvällen försökta jag supa ner honom eftersom han har inte festat på 7 år :P Vi spelade kort och den som förlorade skulle dricka 8 klunkar. Efter att han hade drukit 72 st gick turen till honom och jag förlorade hela tiden. Men vi hade de riktigt roligt ändå :)

Lördag: Lugn dag igen. Klev upp vid 1 och bara degade fram till middagen. Efter vi hade käkat så bakade jag tårta eftersom morsan fyller år på måndag. Hon kom hem efter jobbet och färgade mitt hår brunt, så nu ser man mer ut som en männiksa(eventuellt lägger jag upp för och efter bilder sen) Såg på en riktigt bra skräckfilm. Tro vi alla hoppade till då och då. Fast jag och morsan skrek till mest.

Söndag: Kliver upp klockan 8 för att jag skulle åka med Cristoffer (brorsan) upp till Umeå. Hade inte kunnat ta mig ut på mariehem annars. Var hemma vid 10 och då har jag tvättat mina arbetskläder inför i morgon.

Dock så vart det ingen fotning i helgen.
Vart så kruxigt med tiderna och vädret :/ Ska ta det nån annan helg :) 

Nä man kanske ska ta sig in till köket och göra i ordning nå mat!

Bye bye folks!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0