Ö-vik

Det känns skönt att vara nere i Ö-vik i helgen! Byta län då och då :)

Var tur att jag fick åka med Peter(chefen) ner då han lix skulle ner till Sundsvall och åker upp med honom igen.

Jag har i många dagar nu funderat på hur jag ska göra, men det är fortfarande svårt. Ringt runt och kollat, bett mina vänner och familj om råd. Även om jag vet vad jag vill så är det ändå jobbigt.

Det känns så drygt att så fort man mår bra och livet känns lättare så ska det alltid finnas EN person som utnyttjar de läget och ska suga ur energie och den ända glädjen man har.

Tro jag ska byta vänskapskretsar totalt! Sluta bry mig om att folk behöver min hjälp och bara bry mig om mig själv. Har ställt upp för mycket på folk men vad får man igen?

Äh nu är det slut på detta och jag ska fortsätta med mitt nu!

Bye bye folks!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hur skulle det var om u ringde mig och bokade upp en fika på stan?? Nu bor jag ju här inne ju. Kramkram

2011-06-19 @ 10:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0