Trött, less och halv irriterad

Zup?!

Känner mig inte alls på nå humör dom här senaste dagarna. Kanske beror på min nya diet jag går på(att bara äta fett vart så dyrt). Räknar kalorier ist, Max 400 kalorier/dag. Läste de för ett tag sen i Aftonbladet..

Kanske därför man känner sig trött och irreterad, vad vet jag :P

Känner mig inte så peppad inför midsommar heller. Vet inte vad jag ska göra så då bli man bara less och bara skita i den dagen överhuvudtaget. Vet inte om jag ska åka ner till Ö-vik eller om jag ska stanna kvar här i Umeå. Funderade på Ulvön men det känns drygt på nå sätt.

Hoppas det bli skit mkt regn så ingn kan vara ute och att alla däckar innan 6 på kvällen!!


Nä man kanske ska ta sig upp och äta nånting, orka inte göra nå mat så de bli en filtallrik med solrosfrön:)

Bye folks!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0