En sen natt igen!

Nu bli de yttligare en sömnlös natt...

Nu efter operationen (som jag för övrigt mår mkt bättre ifrån) så har jag fasen inte kunnat sova på nätterna. Ligger vaken till mins 3 och även försöker jag kliva upp tidigt för att kunna ställa om mig. Men det går ICKET! Även fast jag tar sömntabletter för att kunna bli trött.

Är trött i kanske en kvart då den har börjat verka, går och lägger mig då. Så fort jag lägger huvudet på kudden så blir jag pigg igen. Bli så less.

Idag har min nya diet börjat så nu är det slut på godis och annat skit. Bara nyttigheter! Har några kilon att gå ner sen jag åt mirtazapin (jäkla skit medicin)!

Känns skönt att jag och min kära vän och jag ska peppa varandra till att äta sunt och träna :)

Imorgon bli det iaf att komma tillbaka på jobbet. Känns skönt på ett sätt att få göra nånting på dagarna igen. Man bli ju sjuk av att bara sitta hemma.

Får se hur det går, lär väl vara hur trött som helst och jag måste se till att inte jobba för hårt så jag sliter på magen. Tar ju lite längre tid att läka in ifrån än ut.

Ne man kanske ska försöka blunda ett tag och se om jag får nån sömn. Få väl sova kanske 4 timmar om jag har tur.

See ya foks!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0