Uppdatering de flesta dagarna.

Som vissa kanske har märkt så har jag börjat jobba som billackerare!
Känns skönt och roligt att få vara inom branschen igen :)



I fredags gick jag och Nathalie all-in på Omega. Det var UV-fest där igen :)
Men dagen efter vart inte lika rolig, man mådde ju inte så bra på hela dagen så vi bestämde oss att skita i att festa på lördagen. Men vi for och grillade hemma hos Martis ist så vi fick ha det lite roligt iaf:)

Hans dotter är så söt, särskillt då hon kallade mig för farmor XD haha vad man känner sig ung :P
Sen åkte vi hem vi hem och städade, diskade och tvättade kläder.

Idag kom Nathalies föräldrar hit till Umeå. Då åkte vi hem till mig och hämtade köksbordet och stolarna och nå saker till och körde det till nya lägenheten. De nya tapeterna sitter uppe på 2 väggar inne i köket (hann inge mer) och det kommer att bli skit snyggt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0