Onsdag..

Ja då har ju halva veckan passerat och de var sista gången den här veckan att vara hundvakt.

Vart till mormor idag och skrev på nå papper om att börja i teater, hör och häpna. Får väl se ur det går, kanske blir min nästa hobby :)

Fick en akut tid på sjukan också, ringde dit och sa hur allt låg till och dom ville att jag skulle komma hit redan imorgon, men jag skulle ringa på fredag ist då jag lix skulle in till stan på ett möte så det känns ju skönt :)

Sen vart det hårinpackning, ansiktsbehandling och brynplockning så nu känns huden len och fräsch :)

Good shit :)

Sen kom Lovisa förbi för att hämta nå grejor och vi satt och bara surra på.
Snart blir jag trött så jag bör förbereda mig för sängen.

Bye bye folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0