Torsdag

Trött...

Först blir jag väckt av att katterna härjar som tok inne i sovrummet, slängde ut dom och somna om. Då ringer dom från sjukan och frågar varför jag inte hade ringt i morse (fast vi sa fredag) -.-

Fick komma in redan idag så jag passade på då. Kändes skönt att få träffa en vettigare läkare denna gång. Fick ny medicin som dels ska hjälpa mig att sova.
Risk för viktuppgång men man måste ha själv disciplin tydligen.

Vart sen bjuden på middag hemms hos mormor med min morbror och hans fru :)
Hon testa en självhypnos på mig men de gick inte så bra då man är så okoncentrerad..

Nu blir det att slappa resten av kvällen, blir att försöka lägga sig tidigt för jag ska iväg på ett möte i morgon bitti..

See ya folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0