Förberedelse

Håller nu på förbereda mig för mitt vakna dygn. Ska snart lägga mig och sova då propavanet tar värka, sen ska jag upp kl 04.00 i morgon förmiddag och vara vaken fram tills tisdag morgon då jag ska på sjukhuset.


Ska göra ett ny EEG-undersökning för att se varför jag sover så dåligt (har börjat med en sömnutredning). Sen ska jag sova där i nån timme och sen åka hem. Känns som jag inte kommer kunna sova så bra där då man ska sova på "kommando".

Sen igår var jag och hämtade en ny katt unge :) Han är en blandning mellan norsk skogskatt och bondkatt så han kommer nog bli rätt stor då han är vuxen.


Han ska få heta Milou :)

Ska hålla mig vaken i morgon med att slip ner ett gammalt skåp som jag fick då jag var yngre, kommer nog bli fint då jag får måla om de och ställa den i min lägenhet.

Nä nu ska jag leka med Milou, känner att han ligger på mina ben och försöker bita på dom.

See ya folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0