Fredag..

Det är fredag och jag sitter hemma och är lugn. Rätt skönt ändå.
Igår var man ju lite bakis så det känns skönt att inte festa igår!



I onsdags började jag och Lovisa kvällen med att ha värsta tjejkvällen. Vi gjorde ansiktsbehandling, pedikyr, manikyr och skulle fixa håret men det vart så att vi gick hem till mig och drack vin. Michelle kom förbi också och vinade med oss :) Hade väldigt roligt den kvällen. Somnade typ 7 på torsdag morgon och vaknade kl 10 av att mormor ringde och väckte mig, kom då på att jag skulle hem till henne och käka lunch och hjälpa henne att städa. Var inte så peppad på de, men gjorde de ändå.


I morgon var det ju tänkt att jag skulle festa, skippar nog de för jag åker nog upp till Umeå ist.

Nu blir det att hänga upp lite kläder i garderoben.

Over&Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0