Så dålig!!

Fasen så dålig jag är på uppdatera!
Måste bli bättre!

Mycket har hänt, börjat fota igen (bilder kommer då jag har skickat iväg dom på retuschering)
Min lägenhet har äntligen blivit tapetserad så det blev mycket fräschare här.
Nya möbler ska köpas in också så det känns awesome :)

Börjat träna igen, ah fast nu är det uppehör tillsvidare jag fått en läkarintyg.

Idag har jag varit hemma hos föräldrarna och varit hundvakt + att jag hjälp till att städa ut ett rum dom ska renovera innan sommaren.

Hade ikväll väldigt lite att göra så jag kollade på en video på youtube hur man sminkade sig som Angelina Jolie http://www.youtube.com/watch?v=gsqahGYl21w&feature=relmfu
Mitt resultat vart väl inte lika som hennes men :P

Snart väntar sängen och då ska jag se på några bra serier jag följer


Längtar till den bästa serien kommer ut igen! Den var verkligen jätte bra! Både läskig, sorglig och man var tvungen att tänka lite, alla jag tipsat den till tycker att den är skit bra!

<3

Nä nu ska jag göra mig klar för sängen och kika på Being Human.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0