Arg!!

Igår då jag var på sjukan och träffa läkaren som inte gjorde mig dag bättre.
Fattar att inte sånna läkare avgår.. Sitter och förnekar saker hon sagt till mig tidigare.
Vill inte hjälpa mig med mina sömn problem för att hon vill att jag ska äta nån skit medicin som jag INTE vill äta för jag mår dåligt av den.

Då ställer hon frågan till mig vad jag vill ha, fast jag sa att det är hon som är läkarn så hon borde ju veta. Men då fick jag inget vettigt svar tillbaka. Och dom har fortfarande inte "fått mina journaler från Umeå.
Till sist vart jag så less på henne så jag gick bara ut därifrån. Sista gången jag träffar henne.. Kommer nog att fixa en avvikelse rapport på henne pga henne okundskap inom läkarvården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0